Remote Support wanneer u wilt

Continuïteit van uw werkzaamheden

In een perfecte wereld zouden servers, desktops, laptops, switches, Acces Points, enz. 100% betrouwbare gereedschappen zijn, die ons nooit in de steek laten. In werkelijkheid zitten ze vol met micro-elektronica van uiteenlopende fabrikanten, en worden ze aangedreven door complexe software. 

Geen onderbrekingen
Om het ideaal van de perfecte wereld zo dicht mogelijk te benaderen, biedt AlexIT preventief onderhoud aan door middel van Proactief Systeembeheer. Om uw werkzaamheden niet te onderbreken, worden de noodzakelijke updates, patches en bijbehorende herstarts uitgevoerd op tijdstippen dat er niet gewerkt wordt.

Monitoren en redundant apparaten
Daarnaast monitoren we constant alle ICT-apparatuur, zodat we als eerste eventuele problemen ontdekken en kunnen oplossen met minimale overlast voor u. Met deze vroege detectie worden tevens mogelijke kettingreacties binnen uw systeem en netwerk(en) voorkomen. Soms wordt er voor de veiligheid gekozen voor het plaatsen van redundante apparatuur. Dubbele uitvoering van kritieke apparaten in uw ICT-systeem, in combinatie met preventief onderhoud, maken de kans op uitval zo klein mogelijk.

Support
Zoals gezegd bestaat de perfecte wereld niet als het om ICT-apparatuur gaat. Daarom beschikt AlexIT over een effectief ticketsysteem om eventuele storingen te melden, en bieden we telefonische support voor urgente en acute storingen. Sommige problemen kunnen we op afstand oplossen met gebruik van een code die u van de supportmedewerker ontvangt.

Neem vrijblijvend via onderstaand formulier contact met ons op voor een gedetailleerde uitleg over onze werkwijze, of bel naar +31 (0)33 48 00 755.

    Uw naam *

    Uw telefoonnummer *

    Uw e-mailadres *

    Onderwerp

    Uw bericht

    Alle ICT onder één dak!

    ICT dienstverlening gevestigd in Amersfoort

    SYSTEEMBEHEER

    • Kantoorautomatisering
    • Outsourcing
    • Proactief systeembeheer
    • Managed systeembeheer
    • Traditioneel systeembeheer
    • Infrastructuur
    • Netwerkbeheer
    • Monitoring
    • Helpdesk/support
    • Remote support
    • Customization
    • Managed services
    • MSP
    • Reporting
    • 24/7 SLA
    • Mobile device management

    CLOUD COMPUTING EN VOIP

    SUPPORT & BEVEILIGING

    • Helpdesk
    • Remote support
    • ICT beleid
    • Security monitoring
    • Wachtwoordbeleid
    • Firewall beheer en monitoring
    • Autorisatie controle en beleid
    • Rechtenbeheer
    • AVG
    • Antivirus en Antispam
    • VLAN configuratiebeheer
    • Geïsoleerd gasten-Wifi
    MEER INFORMATIE CONTACT