ICT Systeembeheer  – Traditioneel vs Proactief


AlexIT is geen IT-provider, maar een IT-Partner. Daarom bieden we naast de traditionele (reactieve) ICT Systeembeheer’ twee geavanceerde vormen van ICT Beheer aan: ‘Proactief Systeembeheer’ en ‘Proactief Totaal Systeembeheer’.

Zorgeloos werken met Proactief Systeembeheer
Voor de kwaliteit van uw dienstverlening, en daarmee het vertrouwen van uw klanten, is het voorkomen van technische problemen altijd beter dan achteraf oplossen. Bij AlexIT werken we daarom bij voorkeur met Proactief beheer. Daarmee kan veel leed voor u en uw klanten vermeden worden.

Hoe werkt het?
Met behulp van speciale software, kunnen wij uw ICT-systemen op afstand continu beheren en onderhouden. Dankzij deze methode worden veel latente problemen vroegtijdig gesignaleerd en voorkomen, waarmee de continuïteit van uw ICT-systemen gewaarborgd blijft.

Uw complete ICT-systeem wordt continue gecontroleerd op het functioneren. Computers en apparaten die niet up-to-date zijn worden direct opgespoord, nagekeken en indien nodig bijgewerkt. Er zijn wekelijks veiligheids-updates en nieuwe versies van applicaties en systemen, die AlexIT voor u installeert, zodat u er geen omkijken naar heeft. Ook beheert AlexIT de antivirus en anti-spamsoftware voor alle werkstations en servers.

Proactief Totaal Systeembeheer
Proactief Totaal Systeembeheer gaat nog een stap verder en is onder andere inclusief Real-time server en werkstation-optimalisatie en ondersteuning, herstelplan en recovery bij calamiteiten, en meer.

Neem vrijblijvend contact op voor een gedetailleerde uitleg en ontdek welke van deze opties (of een custom variant) het beste bij uw organisatie en wensen past. Maak daarvoor gebruik van onderstaand formulier, of bel naar +31 (0)33 48 00 755.

 

    Uw naam *

    Uw telefoonnummer *

    Uw e-mailadres *

    Onderwerp

    Uw bericht

    Alle ICT onder één dak!

    ICT dienstverlening gevestigd in Amersfoort

    SYSTEEMBEHEER

    • Kantoorautomatisering
    • Outsourcing
    • Proactief systeembeheer
    • Managed systeembeheer
    • Traditioneel systeembeheer
    • Infrastructuur
    • Netwerkbeheer
    • Monitoring
    • Helpdesk/support
    • Remote support
    • Customization
    • Managed services
    • MSP
    • Reporting
    • 24/7 SLA
    • Mobile device management

    CLOUD COMPUTING EN VOIP

    SUPPORT & BEVEILIGING

    • Helpdesk
    • Remote support
    • ICT beleid
    • Security monitoring
    • Wachtwoordbeleid
    • Firewall beheer en monitoring
    • Autorisatie controle en beleid
    • Rechtenbeheer
    • AVG
    • Antivirus en Antispam
    • VLAN configuratiebeheer
    • Geïsoleerd gasten-Wifi
    MEER INFORMATIE CONTACT