
SUPPORT
Voor het melden van een storing kunt u het beste gebruik maken van ons ticket systeem. U wordt dan zo spoedig mogelijk geholpen. U kunt uw storing ook in een email omschrijven.
Bij URGENTE of ACUTE STORINGEN kunt u ons telefonisch bereiken op 033 – 48 00 755.
Indien we het probleem niet op afstand kunnen oplossen, dan komen we de storing ter plaatse verhelpen.
TICKETSYSTEEM: MELD UW STORING/VRAAG
Heeft u een vraag of wilt u een storing melden? Gebruik dan ons ticket systeem en u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Status van onze diensten
Vermoed u dat een door AlexIT geleverde dienst last heeft van een storing? Controleer of er werkzaamheden plaatsvinden of dat er een storing bekend is.
CODE: HULP OP AFSTAND
Sommige problemen kunnen we op afstand oplossen. Klik op onderstaande link om de code in te kunnen voeren die u van de supportmedewerker heeft ontvangen.
URGENTE OF ACUTE STORING
Bij urgente of acute storingen kunt u bellen met 033 – 48 00 755.
Alle ICT onder één dak!
ICT dienstverlening gevestigd in Amersfoort
SYSTEEMBEHEER
- Kantoorautomatisering
- Outsourcing
- Proactief systeembeheer
- Managed systeembeheer
- Traditioneel systeembeheer
- Infrastructuur
- Netwerkbeheer
- Monitoring
- Helpdesk/support
- Remote support
- Customization
- Managed services
- MSP
- Reporting
- 24/7 SLA
- Mobile device management
CLOUD COMPUTING EN VOIP
- Managed hosting
- MS Office 365
- MS Dynamics 365
- Azure
- Hosted Telefonie
- VPS
- VoIP
- 3CX hosted en lokaal
- Wireless
- Customization
- VPN
- Hosted desktop
- Remote werkplek
- Webhosting
- Domeinregistratie
- Official Adobe partner inclusief Education Licenties
SUPPORT & BEVEILIGING
- Helpdesk
- Remote support
- ICT beleid
- Security monitoring
- Wachtwoordbeleid
- Firewall beheer en monitoring
- Autorisatie controle en beleid
- Rechtenbeheer
- AVG
- Antivirus en Antispam
- VLAN configuratiebeheer
- Geïsoleerd gasten-Wifi
