→ SUPPORT

SUPPORT

rondebol

Voor het melden van een storing kunt u het beste gebruik maken van ons ticket systeem. U wordt dan zo spoedig mogelijk geholpen. U kunt uw storing ook in een email omschrijven.
Bij URGENTE of ACUTE STORINGEN kunt u ons telefonisch bereiken op 033 – 48 00 755.
Indien we het probleem niet op afstand kunnen oplossen, dan komen we de storing ter plaatse verhelpen.

TICKETSYSTEEM: MELD UW STORING/VRAAG

Heeft u een vraag of wilt u een storing melden? Gebruik dan ons ticket systeem en u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.

→ Naar ons ticketsysteem

Status van onze diensten

Vermoed u dat een door AlexIT geleverde dienst last heeft van een storing? Controleer of er werkzaamheden plaatsvinden of dat er een storing bekend is.

→ Naar status pagina

CODE: HULP OP AFSTAND

Sommige problemen kunnen we op afstand oplossen. Klik op onderstaande link om de code in te kunnen voeren die u van de supportmedewerker heeft ontvangen.

→ Code invoeren

URGENTE OF ACUTE STORING

Bij urgente of acute storingen kunt u bellen met 033 – 48 00 755.

Alle ICT onder één dak!

ICT dienstverlening gevestigd in Amersfoort

SYSTEEMBEHEER

  • Kantoorautomatisering
  • Outsourcing
  • Proactief systeembeheer
  • Managed systeembeheer
  • Traditioneel systeembeheer
  • Infrastructuur
  • Netwerkbeheer
  • Monitoring
  • Helpdesk/support
  • Remote support
  • Customization
  • Managed services
  • MSP
  • Reporting
  • 24/7 SLA
  • Mobile device management

CLOUD COMPUTING EN VOIP

SUPPORT & BEVEILIGING

  • Helpdesk
  • Remote support
  • ICT beleid
  • Security monitoring
  • Wachtwoordbeleid
  • Firewall beheer en monitoring
  • Autorisatie controle en beleid
  • Rechtenbeheer
  • AVG
  • Antivirus en Antispam
  • VLAN configuratiebeheer
  • Geïsoleerd gasten-Wifi
MEER INFORMATIE CONTACT